Thursday, March 26, 2009

imbau kenangan

Semalam saya jumpa dengan cikgu time sekolah menengah...dia datang ke penang hari isnin coz husband dia convo on 25 Mac. So, saya ambil kesempatan ni jumpa dengan dia...rindu gak dengan cikgu2 kat sekolah menengah especially yang rapat2...cam cikgu Connie, Cgu Augustine, Cgu Remy, ramai lagi la...mereka ni semua la yg bagi galakan and sokongan suruh saya sambung belajar dulu...especially cgu august...dia dah saya anggap macam abang sendiri...ye la kan...klu dah namanya anak sulung...mana ada kakak atau abang...lagipun cgu august ni dia suka bagi nasihat positif...dia memang baik la..

k, b'balik kepada cgu connie...dia dtg dgn anak sulung dia sekali...wah...comelnye umik...macam muka mak dia juga...nmpknya dah jadi mak org mun perangai dia mcm dulu lagi...suka sangat pgl orang "nenek". time sek men dulu dia ajar orang tarian...hah...sekarang anak dia pula suka menari...tergelak sakan la dengar cerita dia semalam...lucu betul...

Tak dapat nak sembang lama dgn dia semalam coz mereka balik petang semalam juga & saya pula ada kls kul 3...

No comments:

Post a Comment