Saturday, April 11, 2009

Nasib badan...sabar je la.

Entah kenapa la malangnya pagi tadi...kebetulan atau kesengajaan..apa perkataan aku guna ni...? dalam pukul 10am kononnya nak dengar lagu dalam komputer...on la komputer...memang xde masalah pun. Memang tak menjangka apa2 akan berlaku tapi once tekan punat power untuk speaker..."tooopp" entah tang mana bunyi tu pun tak tau la...yang penting, pas je bunyi tu kedengaran, terus je PC padam...tengok2...power CPU dah tak nyala...PC maintain as usual...dahhh...apa pula kali ni. Tak habis2 je menyusahkan orang.
So, dengan harapan la komputer tu nak hidup lagi, tekan balik power CPU...sah...memang dah tak boleh nak hidup...mati la aku...tak puas hati gak...cuba lagi tapi memang dah tak boleh...sekarang ni tengah buntu fikirkan benda yang satu ni...memang suka bawa masalah...masuk kali ni dah 3 kali buat masalah...hhhmmmm...bak kata orang, kalu dah sekali pernah jumpa doctor dia tu...emmmmesti lps tu nak datang lagi...macam kes komputer aku ni la agaknye kot...geram...sakit hati...nak nangis...apa lagi erk...suma ada. MAcam nak lontar je kat tingkat bawah tu...senang cerita...biar hancur berkecai...takyah nak fikir2...
Kononnya dulu...ada la penasihat ni kata jangan g beli laptop...cepat rosak...hah...sekarang ni beli PC pun sama jugak...lagi buat masalah...nak sewa keta lagi klu nak bawa gi doktor dia...bak kata mak aku kat rumah gak la ni...barang zaman sekarang...ada ke yang dapat tahan lama? hhh...betul ke...mana2lah...
Yang penting sekarang...CPU aku tu...nak buat camne...macam malas jer nak bawa g service...tah boleh hidup lagi ke tak...tapi aku risaukan suma doc aku dalam PC tu...hhuahhuuaaahhhuuuuaaa...janganla hendaknya doc aku semua lenyap jugak...klu tak memang nangis la pas ni...gambar kenangan dah nak habis study ka USM tu...ni yang tak tahan tu...mana aku nak cari balik suma kenangan tu...klu ada gmbr...syok la tgk...ni macam harapan hanya tinggal kenangan la gamaknyer nanti...
Apa boleh buat...beginila kalau dah nasib malang beli barang yang memang dari awal lagi kena tipu...hahh...lain kali senang lagi nak main membeli jer...padan dengan muka aku sendiri.

No comments:

Post a Comment