Thursday, April 2, 2009

What should i do now...

Confuse2...hha.....tak tau nak wat pe sekarang....tolong la bagi cadangan semuanye...

Hati siapa yang perlu dijaga...my parent of course la...tapi mereka takde masalah pula...saudara mara...? or teman lelaki...? siapa yang lebih penting...whuahua...saya mengkonfiuskan diri sendiri...wait a minute...aku ada teman lelaki ke ni ...confuse3...

Rasa bersalah terhadap semuanya...my parent,..my uncle...MR **. Nak buat apa ni...kesiannye kalau sampai ada yang terluka...tak sanggup nak lukakan hati org lain...cukup la klu hati sendiri yang pernah tluka...jgn biarkan org lain turut merasa...tapi bagaimana dengan keadaan sekarang...

Sebenarnya tadi my auntie call...mula2 kirim belikan dia kain ela...pas tu terus sampaikan pesan uncle saya pula...it was more to warning la i guess. Jangan cari calon suami ***. Wah..sentap gak dengar ayat tu tadi. Macam nak jatuh jantung pun ada gak ni...hehehe...buat lawak sikit...bagi hilangkan rasa fikir tu...

Huiii...nak cari calon suami pun punya payah rupanya...agaknye camne la org lain boleh senang2 dapat persetujuan semua pihak ni...pening2...susah2 camni tak yah kahwin la alamatnya...lagi senang. Tak yah nak pening kepala fikir semua ni.

Tapi ayat dia yang buat tergelak tu bila dia kata..."kalau dah keja nanti...travelling sana sini...lagi ramai lelaki lain yang dia boleh jumpa"...wah...simple nye uncle saya ni...tapi memang betul pun...hehehe...tapi masalahnye sekarang saya nak kata apa...nak buat camne...susah2...biar Tuhan je la tentukan jodoh...kalau tak pun minta parent saya ke, fam uncle saya ketolong carikan bakal menantu mereka...tak yah susah2 saya nak fikir...senang cerita...(agaknye ler...) silap haribulan lagi parah kes...

No comments:

Post a Comment